Íme teljes pompájában a szögletesen karakteres új Hyundai Santa Fe
A dél-koreai gyártó az egyedi designt kapott új SUV minden részletét felfedte.
A dél-koreai gyártó az egyedi designt kapott új SUV minden részletét felfedte.
A 24 colos kerekekkel szerelt zöld rendszámos Escalade hatótávja meghaladja a 700 kilométert.
Itt a megoldás arra az esetre, ha valaki esetleg picit túl szerénynek találja a bajorok új flagship szedánjának külső megjelenését.
A kínai gyártó legfrissebb újdonsága kivételesen nem egy mobil vagy okosóra, hanem egy szemrevaló villanyautó.
A Cadillac Celestiq már a Rolls-Royce-ok és a Maybachok ligájában focizik.
A Lucid Motors által kínált Tesla Model S rivális ára mintegy 4 millió forinttal mérséklődött.
A Fisker Alaska a világ legkönnyebb zéróemissziós platósának ígérkezik, és az ára is egész jónak tűnik.
A túlzásoktól mentesnek ígérkező új elektromos autó a riválisainál 35 százalékkal kevesebb alkatrészből áll.
A Volkswagen ID.4 átlagos hatótávja mintegy 400 kilométer magasságában alakult.
A nyilvános töltők száma is meghaladta mostanra bőven a kétezer darabot.
A Comói-tó partján leleplezett különlegességben csak ketten foglalhatnak helyet.
Itt a megoldás arra az esetre, ha egy picit sportosabbá szeretnénk tenni a Golf GTE-nket.
Klasszikus vonalvezetés, modern hajtásláncok és high-tech tűzijáték a továbbra is a világ egyik legjobb utazó autójának mondható új E-Klasse arzenáljában, mely utolsó alkalommal épül belsőégésű motorokra. És akár teljesen magától is képes indexelve sávot váltani.
Hatalmas az érdeklődés az elektromos pickup iránt, mellyel nem tud lépést tartani a gyártási kapacitás.
A kisebb teljesítményű és aksikapacitású legújabb i4-es egy feltöltéssel közel 480 kilométert képes megtenni.
A fővárosi Formula–1 partin a hétszeres világbajnok mellett a 800 lóerőnél is erősebb Mercedes-AMG S 63 E Performance is tiszteletét tette.
Érkezőben a Cayenne minden korábbinál erősebbnek ígérkező modernizált plugin hibrid változata.
Megkezdődött az MG5 Electric hivatalos hazai forgalmazása.
A legendás gyártó újdonságának tömege az elektromos hajtás ellenére sem éri el az 1,2 tonnát.
A világ első elektromos raliautója nem erősebb az utcai alapmodellnél, de kicsit könnyebb és sokkal feszesebb annál – üléspróbát vettünk az Opel Corsa-e Rallyban.